onsdag den 16. november 2011

Hej derude!

Foregårs var slutningen på en hyggeligt weekend præget af kaffe og kage og godt samvær på vores lille BGK. Det hele gik som det skulle og vi fik efter min opfattelse tjent en fin sjat penge på det hele. Det var to produktive dage, men frem for alt en god oplevelse at få prøvet folk komme udefra på den måde. Det var for mig også første gang da jeg er 1. års elev.
Succes! åh ja!

I går, stod for mit vedkommende på filmeri sammen med en med- BGKer Ida, og noget evaluering med de efterskole fra orkesterefterskolen der laver lyd til vores film projekter. Eleverne fra efterskolen kommer og besøger os på mandag og så bliver der sat skub i tingene!
Jeg glæder mig til at de kommer over. Vi fik hørt hvad de havde arbejdet med indtil nu. Det ser intet mindre end rigtig lovende ud, og de kører en stil der helt sikkert nok skal gå hen og klinge rigtig godt med vores videoarbejde. De var godt og grundigt eksperimentelle. Lækkert!

I dag står den garanteret på oprydning efter weekenden. Musik! Energi! Gulvskrubber!

Jeg vil fortælle mere om mig og Idas tur i det 8 grader kolde vand når jeg har vores billeder og videooptagelser at fortælle om.
Ligeså med de andre der er med i projektets billeder og videoer!

En anden skælsættende begivenhed er udstillingen 7500 i farver der kommer til at finde sted på holstebro rådhus d. 17 november, i morgen.
Der et antal BGKere der tager ned med billeder og performance kunst med temaet "farver"
initiativtageren og kunstneren er Ulla Armose.

- Mynte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar